pondělí 15. září 2014

17.1.2014 4-PATCH

 V pátek 17.1. jsme měly v litvínovské knihovně s Tlapičkami druhé šití SAMPLERu.Minule jsme si povídaly obecně o patchworku,látkách,barvách,o konstrukci quiltu i jednotlivých bloků.Ukazovala jsem,jak si udělat šablony,jak je obkreslit na látku,jak sešívat postupně jednotlivé kousky.
Ukazovala jsem to na bloku Friendship Star,protože je jednoduchý a jsou tam čtverce i trojúhelníky.
Na druhém samplerovém šití byl v plánu Four Patch a až na na 7.února Nine Patch.Původně jsem to chtěla udělat najednou,ale těch bloků je tolik,že jsem to raději rozdělila na dva pátky.
Děvčata mi udělala trošku čáru přes rozpočet a na fourpatchové šití si už téměř všechna přinesla ušitou Hvězdu přátelství,některá měla ušité i další 9patch bloky a Věrka přes víkend ušila celou dětskou deku.
Frienship Star , Přátelská hvězda (Hvězda přátelství)
 Věrka ušila deku pro miminko
ušila Radana
 Slávka hned dvě
 Věrky hvězda do sampleru
 ušila Jana
 ušila Naďa

 Dáša ušila hned dvě,má je perfektní i z rubu
Petra ušila už tři bloky,moc se mi líbí její látky!!!

A teď ten 4-patch :-)))
Takže pro tento pátek jsem namalovala a rozkreslila šablony pro několik 4patchových bloků.
 Rozbité nádobí (talíře) Broken Dishes

Dutchmens Puzzle ,Holanďanova skládačka
A moje bloky do Sampleru
Flock , Dutchmens Puzzle
a Trpělivý kout


Žádné komentáře:

Okomentovat