pondělí 15. září 2014

Duben ve znamení PPM

4.4.2014
Ve dvanáct jsem vyrazila do Prahy na PPM s Věrkou a oběma Evičkami.Po cestě jsme plánovaly,co koupíme.

Po čtyřech hodinách jsme byly pěkně ucabrtané.Já jsem využila toho,že nebylo moc lidí a hlavně jsem prolezla obchůdky,výstavu jsem si nechala na sobotu.


V sobotu jsem jela na PPM s tetou Danou,s Vendulkou a s Naďou.Celý den jsem hlavně prohlížela a fotila vystavené quilty.Tento rok bylo docela hodně klasických quiltů,to jsem si užila !!!



Poslední den na PPM.Jela jsem tentokrát s Ilonou,Petrou a Lenkou.To už jsem se jenom bez cíle courala po výstavě a vyzobávala bez ladu a skladu,co se mi zrovna líbilo.

tady se mi moc líbilo,visely tam i naše jehelníčky



8.4.2014  učily jsme se aplikace-Drážďanský talíř

Žádné komentáře:

Okomentovat