pondělí 15. září 2014

Květen 2014

pátek 2.5.2014

Odpoledne strávené v knihovně s mými patchworkovými kamarádkami.
To mě vždycky nabije novou energií.




Šily jsme další bloky do sampleru-Drážďanské talíře,to je zřejmé :-))


Pátek 23.5.2014

  Už když jsem jela odpoledne na Tlapičky do knihovny,začal se zvedat vítr a zatáhlo se.Přehnala se pořádná buřina.Sešlo se nás jenom šest,někdo musel sedět u voleb a někoho asi odradilo počasí.Nebo je to už moc nebaví,nevím.Měly jsme dát dohromady topík sampleru,já už jsem to měla připravené a nařezané . Bloky  si přinesla jenom Věrka,ale neměla s sebou čtvercové pravítko (šije v cm a moje inchové jí je na nic).Jaruška přinesla ukázat moc hezkou deku,kterou šila pro neteř.
Byla hodně rozlobená,šila podle Švadlenky,všechno si nařezala předem a až při šití zjistila,že v návodu byla chyba,některé dílky měla malé !!!Zničila si poměrně drahou látku ,kterou si koupila na mezinárodce.Ale deka je nakonec moc hezká.
Tak jsme nic neušily,alespoň jsme si  popovídaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat